Operator Call Center

Star Storage

27-09-2007 | EXPIRA LA 27-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea asistentei tehnice IT (first level support) pentru clientii companiei.
- Domeniul de activitate este Entreprise Content Management (ECM): solutii software de captura si gestiune a continutului.
- Analiza problemelor semnalate de c¿tre clienti si oferirea de solutii în timp real, prin intermediul postei electronice si al telefonului.
- Respectarea procedurilor companiei în privinta furniz¿rii acestui tip de produse.
- Stabilirea si mentinerea unei bune relatii profesionale cu clientii.
- Actualizarea sistemului informatic de gestiune a solutiilor/produselor aflate in suport tehnic/garantie si a cererilor de support de la clienti.


CERINTE

- Absolvent al unei facult¿ti profil tehnic
- Limba englez¿ - nivel avansat (fluent¿ în comunicarea verbal¿ si în scris)
- Persoana cu initiativa
- Abilit¿ti de comunicare si relationare
- Capacitate de a explica si a solutiona probleme în timp real
- Pasionat de domeniul IT
- Capacitate de a lucra atât în mod independent, cât si în echip¿
- Dorinta de a lucra la nivel profesionist si de a fi recompensat corespunz¿tor


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management) Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR).