OPERATOR CALL CENTER

ABC Human Capital

25-09-2007 | EXPIRA LA 25-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Companie tanara si dinamica, a carei misiune este de a asigura excelenta in domeniul “relatiilor cu clientii” si de a deveni un partener de incredere pentru dezvoltarea afacerii. Oferind servicii de call-center inbound si outbound, compania are diverse proiecte pentru Romania si pentru piata internationala.

RESPONSABILITATI:
- preluarea si initierea apelurilor telefonice in sistem infoline, customer care, telemarketing, survey-calls,
- preluarea email-urilor si a faxurilor pentru sistemele de infoline si customer-care,
- oferirea de informatie documentatata in domeniul managementul relatiei cu clientii -realizata in sistem outbound si inbound.


CERINTE

- persoane tinere absolvente de studii medii, sau studenti,
- cu sau fara experienta in domeniul call center-ului,
- cunostinte solide de limba engleza (scris, citit, vorbit),
- in cazul in care nu se cunoaste limba engleza la nivel avansat, se cere o alta limba de circulatie internationa (franceza, germana, italiana, spaniola) la nivel avansat (scris, citit, vorbit),
- detinerea unui certificat de competenta lingvistica constituie avantaj.


BENEFICII OFERITE

Oferta (bonus):
- salariul motivant care poate sa creasca si in functie de atingerea obiectivelor,
- tichete de masa,
- bonusuri in functie de proiect (pentru companiile de outbound),
- posibilitatea de perfectionare,
- posibilitatea de-a lucra intr-un mediu de lucru profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast , complex , provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.