Operator Call - Center

Telcor Communications

11-06-2007 | EXPIRA LA 11-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea solicitarilor telefonice si intregistrarea acestora in aplicatii soft.
- interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse/servicii/campanii si de a gestiona si rezolva solicitarile acestora.
- introducerea informatilor despre potentialul client in aplicatia software interna.
- adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client
- prezentarea produselor corect si intr-o maniera profesionala
- culegerea si sistematizarea informatiilor de interes


CERINTE

- abilitati de a invata informatii noi in termen scurt
- ascultarea cu atentie a solicitarilor
- cunostinte operarare PC
- viteza de redactare PC
- studii superioare sau in curs de finalizare
- seriozitate
- abilitati de comunicare
- aspect placut/curat
- cunostinte limba engleza


BENEFICII OFERITE

- carte de munca
- pachet salarial motivant
- oportunitatea dezvoltarii carierei profesionale


DESCRIEREA FIRMEI

Companie romaneasca, specializata in transmisii de date, furnizare servicii de comunicatii, acces internet si telefonie.