OPERATOR CALL CENTER

DIVERTA

07-05-2007 | EXPIRA LA 06-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- contactarea telefonica a clientilor si promovarea produselor oferite
- sortarea lor si redistribuirea catre responsabilii de proces
- mentinerea relatiei cu clientii
- inregistrarea in baza de date a informatiilor relevante


CERINTE

- studii medii finalizate(superioare prezinta avantaj)
- bune cunostinte de operare PC
- orientare catre client
- persoana organizata.
- rezistenta la stres


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial
- bonuri de masa
- mediu de lucru dinamic si profesionist
- oportunitati reale de promovare


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 2001, DIVERTA este cea mai mare retea de magazine de carte, papetarie, IT si muzica de pe piata romaneasca cu peste 80 de magazine la nivel national si 1000 de angajati.

Poti si tu sa faci parte din echipa Diverta – pe unul din posturile de consilier vanzari, casier, sef raion sau chiar sef de magazin – venind cu CV-ul la departamentul de resurse umane din Bld Bucurestii Noi nr. 25 A sau lasandu-l la unul dintre magazinele noastre.

Detalii suplimentare poti gasi pe DivertaOnLine www.dol.ro

Tel: 021.408.31.94
Fax: 021.408.30.71
Email: jobs@diverta.net