OPERATOR CALL CENTER

S.C. MINIBLU S.R.L.

13-03-2007 | EXPIRA LA 12-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preluarea solicitarilor clientilor pe canalele de comunicatie telefon, e-mail, fata in fata si intregistrarea si rezolvarea acestora in aplicatia soft.
-Interacţiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre produse si de a gestiona si rezolva solicitarile acestora.
-Administrarea site-ului companiei, avand ca obiectiv dezvoltarea vanzarilor on-line
-Raportarea catre GM a evenimentelor care ies de sub incidenta procedurilor de desfasurare a activitatii.
-Generarea de rapoarte de activitate periodic sau la cerere, in functie de criteriile solicitate.


CERINTE

-studii medii sau superioare
-experienta anterioara minim 1 an
-limba englea ¿ scris, vorbit ¿ nivel avansat
-cunostinte de operare MS Office (Word, Excel)


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru dinamic, profesionist
- plan de motivare corespunzator performantelor personale si ale organizatiei
- salariu motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Miniblu este primul lant de magazine pentru copii din Romania care si-a propus realizarea unei retele nationale de magazine. Miniblu ofera produse destinate copiilor cu varsta cuprinsa intre 0 si 3 ani, produse sub marca proprie Miniblu sau apartinand si altor marci de prestigiu precum K¿s Kids, Blue Box, Fisher Price, Chicoo, Avent, Farlin etc