Operator call-center

DASHA ONLINE SRL

21-03-2016 | EXPIRA LA 23-03-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• sa raspunda cu promptitudine solicitarilor clientilor in vederea preluarii si procesarii comenzilor, prin
intermediul telefonului, e-mail-ului si chat-ului intern;
• sa confirme telefonic si/sau prin mail comenzile;
• sa instiinteze clientii in legatura cu procedura de retur (pe mail/telefonic);
• sa ofere informatii clientului privind produsele si serviciile solicitate;
• sa intocmeasca documentele aferente comenzilor, atunci cand este necesar;
• sa fie amabil si flexibil, principalul scop fiind satisfactia clientului.


CERINTE

• experienta: minim 1 an pe un post similar;
• se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti cu care intra in contact pentru o comunicare eficienta si
corecta de ambele parti;
• este atent la detalii, are o atitudine pozitiva si persuasive in general si poate lucra in conditii de presiune
si termene limita;
• este o persoana deschisa, comunica usor si corect atat verbal, cat si in scris;
• are cunostinte minime de operare PC (pachetul Office, e-mail);


BENEFICII OFERITE

• salariu atractiv in raport cu volumul de munca;
• desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe tinere, muncitoare, alaturi de care poti creste profesional.


DESCRIEREA FIRMEI

Dasha.ro este un magazin online ce se adreseaza femeilor din intreaga tara. Comercializam incaltaminte, genti
si accesorii de dama iar serviciile noastre se caracterizeaza prin calitate, rapiditate si profesionalism.Un feedback in ceea ce priveste produsele din magazinul online www.dasha.ro este mai mult decat bine venit, asa ca nu ezitati sa ne contactati la office@dasha.ro !