Operator Call Center

MACROMEX SRL

03-06-2014 | EXPIRA LA 03-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Mentinerea relatiei cu clientii alocati in scopul vanzarii prin telefon si informarii acestora cu privire la produsele, preturile si promotiile companiei.


CERINTE

- Studii medii finalizate;
- Experienta anterioara in call center – 1-3 ani;
- Bune abilitati de operare PC: ( pachetul MS Office), experienta operare in sistemul Scala reprezinta avantaj;
- Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
- Seriozitate, capacitate de concentrare, confidentialitate;
- Capacitate de a lucra cu un numar mare de informatii, capacitate de analiza si sinteza;

- Dictie buna, voce placuta.


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru profesionist si dinamic, pachet salarial motivant, acces la instruire si dezvoltare a carierei.

- “Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun accord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.”