OPERATOR CALCULATOR & CALL CENTER

AD FIRST COMPANY SRL

25-03-2010 | EXPIRA LA 31-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat;
- preluarea si gestionarea apelurilor telefonice;
- Comunicare si colaborare cu gestionarii din depozit;
- mentinerea relatiei cu clientii;
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
-
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

Persoana harnica, orodonata, cu rabdare, capabila de concentrare la locul de munca si disponibila la program prelungit.
Buna cunoscatoare de limba engleza, cunostinte de Microsoft Office si Excel, politicoasa, capabila sa sustina convorbiri telefonice cu clientii.
Minim studii medii


BENEFICII OFERITE

Program tip part-time, flexibil


DESCRIEREA FIRMEI

Comert