Job expirat
Persoana selectata se va ocupa de :
- introducerea in baza de date a informatiilor legate de operatiunile comerciale;
- prelucrarea si procesarea datelor;
- extragerea de rapoarte;
- prezentarea acestor rapoarte;
- facturare.
- studii superioare in curs sau finalizate (domeniu economic);
- experienta in facturare/operare baze de date;
- cunostinte de operare in MS Office (Excel, Access);
- capacitate de analiza;
- persoana meticuloasa, motivata.
- mediu profesionist de lucru;
- salariu motivant.
Infiintata in 1994, Sistec-SBsol este recunoscuta de clientii si partenerii sai pentru profesionalism, expertiza in afaceri si capacitatea de a transforma solutii IT si tehnologii in solutii cu valoare adaugata.
Prin echipa noastra de peste 300 de specialisti oferim companiilor solutii informatice complete care sa le asigure imbunatatirea competitivitatii si performantei, prin cresterea eficientei si productivitatii activitatii desfasurate. Solutiile propuse se bazeaza pe experienta indelungata a specialistilor nostri atat in afaceri cat si in domeniul IT.
Competente Sistec-SBsol
- Solutii ERP/CRM/DMS
- Dezvoltare software
- Solutii infrastructura hardware (Networking si Building Management Systems)
- Service national
- Data Center