Operational Support – Process Analyst

APT RESOURCES & SERVICES

21-11-2012 | EXPIRA LA 21-12-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Oferă sprijin pe sistemele, procesele și proiectele interne pentru utilizatorii interni din zona de operațiuni de vânzari

1. Suport Operational

• Participa la rezolvarea, calificarea si rutarea problemelor aparute la sistemele si procesele interne
• Realizeaza si urmareste analiza performantelor proceselor si stemelor interne
• Defineste planuri de actiuni pentru imbunatatirea performantelor proceselor si sistemelor interne si supravegheaza implementarea lor
• Analizeaza si identifica cauza problemelor repetitive si a problemelor ad hoc
• Defineste modalitati de rezolvare a problemelor, conduce initiative pentru rezolvarea permanenta a problemelor
• Inregistreaza problemele si le escaleaza echipelor de IT si/sau echipelor de management al proceselor
• Managementul escalarilor si al crizelor
• Cauta si identifica solutii prin implicarea diferitelor echipe de IT si management al proceselor asigurand legatura necesara intre echipe


2. Mentenanta si consultare de process

• Actioneaza ca un punct de contact pentru o zonă de proces de specialitate
• Oferă zi de zi consultanta informală echipei operaționale pentru cazurile care nu sunt acoperite în documentație, ia în considerare modalități posibile de a rezolva situația, respectând posibilitățile și cerințele de audit sistematice, valideaza propunerile din partea utilizatorilor


3. Testarea noilor versiuni

• Participa la testarea noilor procese si a noilor versiuni de aplicatii
• Pe parcusul implementarilor si a fixurilor de sitem se asigura ca toate scenariile de business sunt testate si au rezultate pozitive
• Participa la definirea scenariilor de test cand este cazul
• Participa la semnarea rezultatelor testelor de acceptanta a noilor versiuni de software
• Pregateste si comunica cat mai bine toate schimbarile si impactul utilizatorilor finali


CERINTE

• Experienţă în mediul tehnic, 2-4 ani de experienţă de lucru cu aplicaţii software, responsabilitate pentru sistem informatic/proces şi combinate cu studii universitare IT&C
• Experiență solidă în managementul proceselor de comenzi, livrari si configurarea portofoliului de clienti
• Lean Six Sigma quality – participari la cursuri
• Cunostinte solide in domeniul proceselor si a imbunatatirii proceselor de comenzi si livrari si capabilitati de sugerare a imbunatatirilor de procese
• Cunostinte financiare de baza si cunostinte avansate de business
• Aptitudini avansate de comunicare și prezentare
• Cunostințe avansate de limba engleză
• Obligatoriu: experiență cu MS Office, în special Excel,

- Managementul timpului
- Competente in rezolvare problemelor
- Abilitati de negociere
- Capacitatea de a lucra independent, cu minimum de supraveghere
- Meticulozitate, atenţie la detalii
- Capacitatea de inovare şi gândire creativă
- Tenacitate şi o atitudine pozitivă
- Adaptabiliatate ridicată la schimbări rapide şi repetate


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.