Online - Junior Analyst

Telekom Romania Communications S.A.

09-03-2015 | EXPIRA LA 08-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- raspunde solicitarilor primite de la clienti interni, referitoare la probleme de functionare ale unor sisteme online;
- verifica si gaseste sursa problemelor de functionare;
- anunta departamentele vizate pentru a rezolva problemele de utilizare;
- elaboreaza rapoarte si statistici privind cauzele problemelor, timpul de rezolvare al incidentelor si numarul de utilizatori impactati;
- genereaza proactiv sugestii de imbunatatire a solutiilor si proceselor, astfel incat numarul incidentelor sa fie redus;

Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Perioada determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire.


CERINTE

- student in ani terminali sau proaspat absolvent;
- cunostinte bune de MS Office, pasionat de tehnologie;
- cunostinte avansate de Engleza;
- motivat, abilitati bune de comunicare, orientare spre clienti.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.