Ofiter Suport Clienti Telebanking (part-time/full-time)

RAIFFEISEN BANK

14-08-2008 | EXPIRA LA 20-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ofera servicii de calitate clientilor RB, pe durata fiecarui apel telefonic receptat de la acestia, prin furnizarea de informatii privind produsele si serviciile bancii
-Efectueaza tranzactii si vanzari solicitate de clienti in numele lor, in baza datelor transmise telefonic de acestia
-Raspunde reclamatiilor adresate de clientii bancii, identificand cauzele acestora si incercand sa le solutioneze, in masura competentelor de care dispune


CERINTE

Studii superioare economice(finalizate sau in curs de finalizare)
· Cunostinte solide de operare PC
· Cunostinte limba engleza/maghiara/germana
· Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
· Abilitati de solutionare a problemelor
· Responsabilitate, initiativa, orientare catre client
· Spiriti de echipa, atitudine pozitiva si entuziasm


BENEFICII OFERITE

Oferta Raiffeisen Bank include:
-Pachet salarial atractiv, corelat cu expertiza dumneavoastra
-Pachet consistent de beneficii
-Oportunitati reale de dezvoltare profesionala, prin expunerea la problematici complexe in domeniul creditarii si prin desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe experimentate si foarte bine organizate


DESCRIEREA FIRMEI

Istoricul si traditia de 130 de ani a grupului RZB, resursele sale, orientarea catre calitate si satisfacerea nevoilor clientilor vor constitui un sprijin in afirmarea talentului tau si te vor ajuta sa-ti transpui visele in realitate. Iti oferim un loc de munca dinamic si provocator si intreg sprijinul necesar pentru a putea obtine rezultate foarte bune.
Alatura-te echipei noastre, pune-ti amprenta personalitatii si vei reusi !

Raiffeisen Bank Romania -Reusim impreuna !