Ofiter Suport Clienti Telebanking

Raiffeisen Bank

12-10-2007 | EXPIRA LA 11-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ofera servicii de calitate clientilor RB, pe durata fiecarui apel telefonic receptat de la acestia, prin furnizarea de informatii privind produsele si serviciile bancii
· Efectueaza tranzactii si vanzari solicitate de clienti in numele lor, in baza datelor transmise telefonic de acestia
· Raspunde reclamatiilor adresate de clientii bancii, identificand cauzele acestora si incercand sa le solutioneze, in masura competentelor de care dispune
Oferta Raiffeisen Bank include:
· Pachet salarial atractiv, corelat cu expertiza dumneavoastr¿
· Pachet consistent de beneficii
· Oportunit¿¿i reale de dezvoltare profesional¿, prin expunerea la problematici complexe in domeniul credit¿rii ¿i prin desf¿¿urarea activit¿¿ii în cadrul unei echipe experimentate ¿i foarte bine organizate


CERINTE

Studii superioare economice(finalizate sau in curs de finalizare)
· Cunostinte solide de operare PC
· Cunostinte limba engleza/maghiara/germana
· Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
· Abilitati de solutionare a problemelor
· Responsabilitate, initiativa, orientare catre client
· Spiriti de echipa, atitudine pozitiva si entuziasm


DESCRIEREA FIRMEI

Raiffeisen Bank - un loc de munca excelent

Istoricul si traditia de 130 de ani a grupului RZB, resursele sale, orientarea catre calitate si satisfacerea nevoilor clientilor vor constitui un sprijin în afirmarea talentului tau si te vor ajuta sa-ti transpui visele în realitate. Iti oferim un loc de munca dinamic si provocator si întreg sprijinul necesar pentru a putea obtine rezultate foarte bune.
Alatura-te echipei noastre, pune-ti amprenta personalitatii si vei reusi !

Raiffeisen Bank Romania -Banca ta de incredere !
Impreuna suntem mai puternici!