Ofiter Servicii Clienti

Bancpost SA

18-12-2006 | EXPIRA LA 24-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul este situat in unitatile din reteaua Bancpost si are ca scop oferirea informatiilor si serviciilor clientilor existenti si atragerea de noi clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor oferite de banca.
Principalele responsabilitati:
- Evalueaza nevoile clientilor si ofera solutii adecvate.
- Rezolva plangerile clientilor in concordanta cu normele in vigoare.
- Implementeaza seturi de actiuni impreuna cu coordonatorul servicii clienti pentru atragerea si retinerea clientilor.
- Asista coordonatorul servicii clienti (conducatorul ierarhic) in toate activitatile, cu scopul de a oferi cele mai bune servicii clientilor si de a promova produsele si serviciile bancii.
- Mentine relatii stanse si de durata cu clientii si urmareste rezolvarea solicitarilor acestora.
- Asigura o atitudine pro-activa fata de clienti, avand ca scop mentinerea/cresterea gradului de satisfactie a acestora fata de serviciile oferite.
- Se preocupa si raspunde de cunosterea in detaliu a produselor si serviciilor bancii, oferite prin intermediul compartimentului din care face parte, in vederea transmiterii catre clienti de informatii corecte si complete precum si pentru oferirea de produse complementare in cadrul actiunilor de vanzari incrucisate.
- Efectueaza toate operatiunile prevazute prin ¿Procedurile de deschidere de conturi curente pentru Clienti Persone Fizice¿ si prin ¿Procedura de deschidere si lichidare cont de depozit la termen¿
- Efectueaza tranzactii cu si fara numerar, cu respectarea prevederilor Programului de cunoastere a clientilor privind monitorizarea tranzactiilor:
- Transmite coordonatorului propunerile/sugestiile primite de la clienti, referitoare la activitatea desfasurata.


CERINTE

- Studii superioare, de preferinta in domeniul economic;
- Cunostinte operare PC si cunostinte de limba engleza;
- Experienta de minim un an in domeniul financiar/bancar;
- Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;
- Orientare catre clienti si rezultate;
- Abilitatea de a lucra cu cifrele;
- Flexibilitate, adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost se afla in plin proces de modernizare, proces care vizeaza repozitionarea retelei de unitati pe piata, optimizarea operatiunilor, sustinute de implementarea unui sistem informatic centralizat, adoptarea unei identitati corporative care sa reflecte apartenenta la grupul Eurobank EFG, precum si sporirea atractivitatii ofertei de produse si servicii.
Bancpost si-a construit in cei peste 14 ani de existenta un bun renume in tara si in strainatate, lucru confirmat, de altfel, de prestigioasa publicatie The Banker, membra a Grupului de Presa Financial Times, care a desemnat Bancpost Banca Anului in Romania, editia 2004, precum si de renumita publicatie Euromoney care a oferit Bancii premiul Cea mai buna banca din Romania in anul 2005 pentru guvernanta corporativa.
Prin obiectivului sau declarat de a deveni una dintre primele 3 banci din Romania, Bancpost si-a propus o misiune extrem de ambitioasa. Pentru a atinge acest deziderat banca va adopta o politica agresiva de cucerire a segmentelor de piata, oferind o gama de produse si servicii de inalta calitate, bine gestionata, eficienta si atractiva.
Suntem convinsi ca veti gasi in Bancpost atat o echipa tanara, activa si deschisa, dar si un mediu profesionist in care va veti putea dezvolta o cariera de succes.