24-07-2008 | EXPIRA LA 30-07-2008
Job expirat
Contacteaza clientii din baza de date
2. Gestioneaza campaniile de direct mail-ing catre prospecti (oferte, invitatii, confirmari etc)
3. Oferira asistenta clientilor
4. Creeaza, dezvolta si implementeaza strategia firmei de telemarketing
5. Masoara continuu rezultatele si imbunatateste procesele de telemarketing din companie
6. Efectueaza cercetari vis-a-vis de satisfactia clientilor prin telefon
Avantaj experienta in call center
2. Excelente cunostinte Office, Internet
3. Aptitudini de comunicare prin telefon si persuasiune; bun negociator
4. Spirit comercial dezvoltat, orientare catre client
5. Autonomie si flexibilitate -adaptabilitate si dorinta de a invata
INTERNATIONAL SERVICE GROUP PERSONNEL MANAGEMENT (ISGPM) este filiala din Romania a companiei ISG Personnel Management Austria, prezenta in Romania din 1999. Reteaua ISG opereaza la nivel international in 22 de tari europene, prin peste 150 de consultanti, traineri si specialisti in resurse umane. ISGPM furnizeaza solutii complete pentru domeniul resurselor umane, serviciile noastre incluzind selectie si recrutare de personal, evaluare de personal prin metoda Assessment Center si prin testare pshihologica, training si dezvoltare de personal sustinute de sesiuni de coaching individual, audit de management, outplacement, payroll, consultanta in management si administrare de personal. www.isgpm.ro