Ofiter Centru Contact (call center)

Banca Transilvania

30-06-2015 | EXPIRA LA 30-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Rezolva conform procedurilor de lucru solicitarile primite de la clienti sau potentiali clienti prin telefon, web, email;
-Initaza apeluri catre clienti si potentiali clienti pentru a le prezenta produse/servicii, pentru a-i informa cu privire la modificarile produse in organizarea bancii si a produselor, precum si in cadrul oricarei alte campanii derulate impreuna sau la solicitarea celorlalte departamente ale bancii;
-Consilieaza clientii si potentialii clienti conform perimetrului de actiune si a normelor si instructiunilor bancii;
-Asigura atat etapa de prevanzare prin descoperirea si valorificarea oportunitatilor comerciale, cat si etapa de postvanzare prin oferirea de informatii generale si asistenta in utilizarea produselor si serviciilor Bancii.


CERINTE

Contract pe perioada determinata de 6 luni, cu posibilitate de prelungire sau perioada nedeterminata.

Candidatul ideal:
-Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
-Persoana deschisa si sociabila, orientata spre calitate si rezultate;
-Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
-Abilitati de organizare si lucru in conditii de stres;
-Spirit de echipa, perseverenta, buna relationare si gestionare a conflictelor;
-Buna cunoastere a stardardelor de calitate a serviciilor aplicabile;


DESCRIEREA FIRMEI

Piesa centrala a GRUPULUI FINANCIAR BT
Management international
15% BERD – actionariat si peste 500 de banci corespondente in intreaga lume
Emitent transparent la Bursa de Valori Bucuresti
Peste 500 unitati in toata tara
Vizeaza calitatea si excelenta bancara, flexibilitate,
concept puternic de «client service»