Officer - back office (banking) - Bucharest

Adecco Romania

01-06-2006 | EXPIRA LA 07-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Indeplineste sarcini administrative in acord cu procedurile interne, utilizand aplicatii informatizate
- Comunica prin email si telefon cu banci si companii din interiorul grupului sau cu clientii institutional ai acestuia.
- Gestioneaza activitatile administrative si efectueaza inregistrarea documentelor pentru partile contabile
- Foloseste sistemele integrate, respecta regulile si procedurile interne din aria de competenta stabilita
- Asigura atingerea obiectivelor si sarcinilor desemnante
- Colaboreaza cu echipa
- Garanteaza discretia si confidentialitatea informatiilor la care are acces in activitatea curenta


CERINTE

- Absolvent studii superioare (Economie, Politehnica, Filologie)
- Bune cunostinte de PC
- Limba germana (nivel avansat)
- Limba engleza (nivel mediu/avansat)
- Bune abilitati de comunicare, teamwork,


BENEFICII OFERITE

¿To be part of a leading banking Group operating in Italy and Europe, working in a competitive and dynamic environment
¿Technical and professional training


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane.
Serviccile Adecco sunt oferite in cadrul a 6000 de birouri, in 67 de tari.
In Romania, Adecco este prezenta din anul 2000 si are birouri deschise in Bucuresti, Arad, Timisoara, Pitesti si Sibiu

Servicii oferite:
- recrutare si selectie
- recrutare in masa
- payrolling
- evaluare psihologica si aptitudinala