Office Manager- multinationala din domeniul IT

NEFERTITI Human Capital Consulting

12-03-2008 | EXPIRA LA 11-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru , reprezentanta a unei companii multinationale, si-a inceput activitatea din Romania in 2006, ca firma producatoare si distribuitoare de solutii informatice. Serviciile informatice, destinate bancilor, companiilor mari si institutiilor publice, sunt asigurate atat cu sisteme IT de conceptie si productie proprie cat si prin reprezentarea unor mari producatori si dezvoltatori de astfel de echipamente si programe.

O data cu dezvoltarea activitatii reprezentantei din Bucuresti partea administrativa a devenit mult mai vasta iar atributiile specifice acestui domeniu duc la necesitatea angajarii unui OFICE MANAGER cu experienta care sa poata deveni in timp Administrativ Executive Manager si sa preia sarcinile “birocratice” specifice managementului unei companii ce ofera servicii IT.


ATRIBUTII:
- Evidenta riguroasa a cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii bancare, servicii curatenie, deplasari, etc); realizarea d eraportari in excel pe baza analizei acestor cheltuieli
- Analiza ofertelor primite, selectarea furnizorilor de servicii
- Evidenta contractelor cu clientii si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare perioada expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali), asistenta pentru departamentul vanzari;
- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei
- Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate
- Realizarea prezentarilor companiei (romana si engleza)
- Intretinerea diverselor arhive, introducerea de date pentru rapoarte, clasarea documentelor si evidentierea acestora
- Traduceri romana-engleza, engleza-romana
- Organizarea agendei General Managerului
- Asigurarea corespondentei cu firma mama
- Preluarea si distributia apelurilor telefonice si mesajelor
- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol
- Organizarea participarii firmei la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri, expozitii, congrese, etc)


CERINTE

- Experienta pe un post similar
- Background economic
- Cunostinte TEMEINICE de operare PC cel putin pentru :
o Word
o Excel
o Power point
- Fluenta in limba engleza, atat scris cat si vorbit; capacitatea de a asigura adaptarea textelor traduse
- Punctualitate
- Inteligenta peste medie
- Fermitate
- Dinamism
- AUTOORGANIZARE
- Spirit antreprenorial
- Permis de conducere - B


BENEFICII OFERITE

-- negociabil, in functie de experienta si cunostintele dvs


DESCRIEREA FIRMEI

NEFERTITI Human Capital Consulting iti garanteaza deplina confidentialitate a datelor trimise, lucreaza alaturi de tine la alegerea/ schimbarea/ consolidarea carierei, iti prezinta in timp real toate oportunitatile ivite in portofoliul sau, iti prezinta fiecare job in parte, fara a ascunde nici un inconvenient legat de acesta.
Trimite-ne CV-ul tau si lasa consultantii nostri sa lucreze pentru tine. Alaturi de Nefertiti Human Capital Consulting nu pierzi nimic (nici macar timp - te invitam la interviu doar dupa ce iti prezentam telefonic job-ul si ne asiguram ca esti interesat de el) dar primesti consultanta unor specialisti fara a face alt efort decat sa te prezinti la un interviu.