Office Manager - limba italiana

International Service Group Personnel Management SRL

06-11-2007 | EXPIRA LA 06-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- lucreaza indeaproape cu presedintele companiei
- asigura corespondenta fax/e-mail in limba engleza si italiana
- asiura corespondenta de afaceri (scrisori oficiale catre parteneri de afaceri)
- tehnoredactare minute sedinte
- organizeaza calatoriile de afaceri interne si internationale (rezervari bilete de avion pe rute externe si interne, rezervari hoteluri, etc.)
- implicare in organizare evenimente firma
- organizare protocol (mese festive in-house si rezervari la restaurante)
- cooordoneaza si supravegheaza activitatea de front office (receptia)


CERINTE

- studii superioare - finalizate
- cursuri de specialitate reprezinta un avantaj
- experienta minim 2 ani intr-o pozitie asemanatoare
- experienta in coordonarea unei echipe de min 2 persoane
- limba engleza si italiana - fluent (scris si vorbit)
- limba germana - nivel conversational reprezinta un avantaj
- cunostinte avansate de utilizare PC (word, excel, power point)
- cunostinte administrare baza de date
- capacitate de a lucra cu dead-line-uri
- capacitate de a selectiona prioritatile
- diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine, initiativa
- abilitati de comunicare la orice nivel


DESCRIEREA FIRMEI

Lider pe piata austriaca in domeniul recrutarii on-line, ISG Personnel Management furnizeaza SOLUTII COMPLETE in domeniul resurselor umane la standarde europene, recunoscute si verificate in peste 10 ani de experienta.