OFFICE MANAGER - ADMINISTRATION

SC PRIMEX SA

29-11-2007 | EXPIRA LA 29-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- intocmirea bugetului;
- achizitionarea de echipamente pentru birouri existente, noi spatii si magazine;
- controll si administrarea costurilor HQ si magazine;
- evidenta mijloacelor fixe si inventarierea anuala a acestora;
- verificare valoare factura conform contract/ comanda si/ sau curs valutar;
- urmarire, verificarea, intocmire si preluare foi de parcurs de la sofer;
- negocierea si urmarirea contracte leasing;
- verificare plati rate scadente;
- negocierea si urmarire polite de asigurare;
- verificare/ inspectie dauna pt obtinerea celor mai bune conditii;


CERINTE

- studii superioare;
- experienta intr-un post similar 3 ani;
- experienta in administrarea de bugete;
- capacitate de planificare, organizare, finalizare;
- cunostinte avansate de limba engleza;
- cunostinte bune de PC;
- bune abilitati de negociere si comunicare;


DESCRIEREA FIRMEI

Firma de distributie si retail, avand retea nationala de magazine pentru vanzare electronice si electrocasnice.