Office Consultant _ ING BANK

Confidential

17-02-2011 | EXPIRA LA 23-02-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatea job-ului in ansamblu:
Promovarea produselor si serviciilor financiar bancare ale grupului ING, consultanta si service/asistenta oferite clientilor in cadrul ING Office-ului si in afara acestuia.

Responsabilitati principale:
• Prospecteaza piata si identifica clientii potentiali;
• Contacteaza clientii potentiali si planifica intalniri pe teren;
• Organizeza prezentari in fata clientilor in care promoveaza produsele si serviciile oferite de ING;
• Gestioneaza portofoliul de clienti si urmareste consolidarea relatiei cu acestia, prin oferirea de servicii de asistenta in utilizarea produselor/serviciilorde calitate;
• Participa la implementarea strategiei ING Office-ului si contribuie la realizarea target-ului stabilit de Office Manager, atat pe indicatori cantitativi (nr. de clienti, nr. de produse etc.), cat si pe indicatori calitativi (delicventa, inactivitate portofoliu etc.);
• Asigura promovarea produselor bancare si de asigurari, administrarea acestora;
• Urmareste respectarea indicilor de calitate a portofoliului si initiaza masuri de crestere a acestora;
• Proceseaza informatiile necesare pentru a face prima verificare in vederea acordarii produselor de creditare, utilizeaza aplicatiile puse la dispozitie de catre ING Bank;
• Verifica corectitudinea informatiilor din dosarul clientului pentru a nu exista riscul de fraudare;
• Efectueaza operatiuni (sau transmite informatii catre banca) prin aplicatia Record;
• Respecta procedurile ce reglementeaza desfasurarea activitatii in ING Office;
• Respecta prevederile Codului de Conduita pentru reteaua de retail,valorile Grupului ING;
• Se informeaza continuu despre piata serviciilor financiar-bancare si despre produsele/serviciile din portofoliul ING Bank;
• Cunoaste portofoliul de produse si servicii ING Bank disponibil prin reteaua retail si este permanent la curent cu modificarile;
• Solicita recomandari clientilor din portofoliu;
• Sondeaza permanent gradul de satisfactie al clientilor prin solicitarea de feedback;


CERINTE

- minim 1 an experienta bancar, studii superioare in domeniul financiar de preferat;
- cunoasterea pietei financiar-bancare, a legislatiei, oportunitatilor, si tendintelor de pe aceasta piata;
- abilitatea de a construi si mentine relatii solide cu clientii, foarte bune abilitati de comunicare (verbala, scrisa), atentie concentrata si distributiva;
- spirit de observatie, abilitati de organizare, mobilitate intelectuala, usurinta in rezolvarea problemelor;