OFFICE ASSISTANT BUCURESTI

YGREC Pagini Utile

10-09-2007 | EXPIRA LA 10-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati de birotica si secretariat;
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice spre alte departamente;
Gestionarea corespondentei interne si externe;
Asigurarea suportului logistic pentru forta de vanzari;
Activitati de protocol.


CERINTE

Studii superioare finalizate;
Abilitati de comunicare si relationare;
Prezenta placuta;
Disponibilitate pentru program prelungit;
Permis de conducere categoria B;
Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj.


BENEFICII OFERITE

Salarizare competitiva, cu perspectiva de crestere in functie de performante;
Telefon mobil;
Dezvoltare profesionala in cadrul unei companii nationale.


DESCRIEREA FIRMEI

YGREC este lider in editarea de anuare business-to-business, cu sediul central in Oradea si 5 birouri regionale in: Bucuresti, Brasov, Constanta, Iasi si Timisoara.

Un job la YGREC presupune organizare si responsabilitate!
Un job la YGREC presupune a invata multe in fiecare zi!
Un job la YGREC presupune tenacitate si caracter!

Daca ai calitatile si pregatirea necesara si intelegi notiunea de munca bine facuta, un job la YGREC este nu doar antrenant si placut, ci si bine platit!
Crezi ca faci fata acestei provocari? Daca da, aplica acum la acest job !