OFFICE ASSISTANT

Media Market

24-03-2011 | EXPIRA LA 23-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

SARCINI SI ATRIBUTII
* Gestioneaza apelurile telefonice;
* Gestioneaza corespondenta primita/trimisa;
* Realizeaza activitati de protocol;
* Intampina clientii firmei;
* Arhiveaza si tehnoredacteaza documente;
* REALIZEAZA TRADUCERI DIN SI IN LIMBA ENLEZA SI GERMANA;
* Este responsabil de pastrarea confidentialitatii documentelor si a informatiilor despre firma;
* Asigura o comunicare corecta si eficienta intre departamentele firmei;
* Face rezervari avion, hotel pentru managerii firmei.


CERINTE

Pentru ocuparea acestui post CERINTELE sunt:
* Absolvent studii MEDII sau SUPERIOARE;
* Experienta minim 2 ani pe post similar;
* Cunostinte de limba engleza nivel BUN si germana nivel AVANSAT;
* Cunostinte operare PC: Ms Office (WORD, EXCEL);
* Avantaj permis auto, categoria B.

Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana educata, rezistenta la stres, competenta de comunicare si atentie la detalii, ordonata, atentie distributiva
implicata in activitate.


BENEFICII OFERITE

BENEFICII:
- Salariul NET fix lunar este cuprins intre 1200 si 1500 RON;
- Se ofera bonuri de masa,masa de pranz, decontare transport;
- Program de lucru L-V, 09:00-17:00;
- Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca.

DESCRIEREA COMPANIEI:
CLIENTUL NOSTRU ESTE O COMPANIE CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE IMPORT DE MATERIALE DE CONSTRUCTII. Locatia companiei este in Bucuresti, sector 1.


DESCRIEREA FIRMEI

Recrutare si selectie personal