OFFICE ASSISTANT

Grafton Recruitment

19-07-2010 | EXPIRA LA 25-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, o companie in continua expansiune ce activeaza in domeniul Real Estate cautam o persoana pentru postul de

OFFICE ASSISTANT care sa fie implicat in:

* administrarea corespondentei (faxuri, mailuri, scrisori) si a apelurilor telefonice;
* oferirea de suport tuturor departamentelor;
* administrarea bazelor de date de clienti si furnizori din aria de expertiza a companiei;
* contabilitate primara (facturare, primire si indosariere facturi).


CERINTE

Candidatul trebuie sa intruneasca minim urmatoarele cerinte:

* experienta intr-o pozitie administrativa de minim 1 an;
* cunostinte de contabilitate primara;
* cunoasterea pachetului MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook);
* cunostinte medii de limba engleza;
* organizare, implicare, motivatie si repsonsabilitate in munca.


BENEFICII OFERITE

Clientul nostru este o organizatie dinamica ce valorizeaza creativitatea si independenta, oferind reale posibilitati de dezvoltare.


DESCRIEREA FIRMEI

Founded in 1982, Grafton Recruitment has established itself as a world class provider of recruitment solutions. Grafton has experienced an impressive growth pattern in the last five years. The network has built to a total of 70 branch operations spanning 19 different countries including the United Kingdom, Republic of Ireland, Chile, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Lithuania, Russia, Portugal, France, Austria, Belgium, Turkey, UAE and Romania.