Office Assistant

Dynamic Human Resources

14-07-2005 | EXPIRA LA 23-07-2005

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati cheie:
- Efectueaza anumite traduceri in special din limba engleza (inclusiv contracte)
- Intampina vizitatorii, le ofera informatii, anunta personalul firmei cu privire la sosirea acestora, indruma / insoteste vizitatorii
- Transmite personalului firmei mesajele in cazul in care nu este posibila preluarea legaturii telefonice
- Inregistreaza corepondenta firmei cu exteriorul in caietul de intrari / iesiri
- Asigura fluxul corespondentei
- Preia corespondenta externa, o sorteaza si o distribuie pe compartimente: contracte, publicatii, oferte etc.
- Preia si transmite faxuri
- Redacteaza documente pentru management
- Tine agenda managerilor


CERINTE

Studii:
studii medii sau superioare (de preferat: Limbi straine)

Experienta: min. 1 an

Cerinte:
- responsabil, rabdator
- dinamic
- comunicativ
- usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- persoana organizata
- expresivitatea limbajului
- cunostinte PC: Word, Excel, Outlook, Internet Explorer
- cunostinte foarte bune de limba Engleza


BENEFICII OFERITE

- salariu 300USD + bonuri de masa
- full time
- mediu de lucru occidental