Job expirat
- realizarea sarcinilor de protocol: intampinarea clientilor si a vizitatorilor
- primirea si redirectionarea catre destinatari a apelurilor telefonice, corespondentei, faxurilor, e-mailului
- inregistrarea corespondentei, faxurilor, pastrarea evidentei documentelor oficiale trimise de la si primite la receptie
- rezervari pentru bilete de avion, hotel, conferinte pentru membrii echipei
- realizarea necesarului de produse de birotica, papetarie si alte consumabile si efectuarea comenzilor
- cautarea si selectia furnizorilor de materiale consumabile pentru traininguri (dosare, diplome, pixuri etc)
- gestionarea relatiei cu furnizorii de utilitati (telefonie, internet etc)
Candidatul potrivit indeplineste urmatoarele criterii:
- bune cunostinte de operare PC (Excel, Word, PowerPoint)
- cunostinte bune de limba engleza
- persoana organizata, descurcareata
- abilitati de comunicare si relationare
- prezenta agreabila
Te vei alatura unei companii de training si consultanta in crestere si ti se va oferi un pachet de beneficii excelent (salariu fix, bonuri de masa, decontare transport, traininguri), odata cu sansa dezvoltarii personale continue in cadrul organizatei.
TMI a fost infiintata in 1975 in Danemarca de catre Claus Møller si este astazi una dintre cele mai mari si mai respectate firme de training si consultanta din lume.
Cu birouri in peste 40 de tari, TMI ofera anual training si consultanta pentru 200.000 de oameni de pe tot cuprinsul globului. Pana in prezent peste 4.000.000 de persoane au participat la cursurile TMI.
In Romania TMI si-a inceput activitatea in primavara anului 1999, iar de atunci peste 6000 de oameni beneficiaza anual de conceptele si instrumentele practice ale TMI, prin participarea la cursuri.