Job expirat
- Asigura buna functionare a biroului si promoveaza o imagine buna in relatia cu furnizorii si clientii societatii
- Tine evidenta dosarelor, datelor si inregistrarilor din departament
- Traduce diferite documente
- Copiaza si scaneaza diverse documente
- Compune si redacteaza corespondenta
- Intampina si directioneaza vizitatorii
- Alte atributii specifice postului
- Studii superioare sau medii
- OBLIGATORIU Limba Spaniola la nivel avansat (scris/vorbit/citit)
- Limba engleza nivel mediu
- Cunostinte PC (Internet, pachetul MS Office)
- Capacitate organizatorica, de arhivare si sistematizare a informatiei
- Experienta practica in administrarea muncii de birou
- Discretie si loialitate
- Spirit de echipa
- Pachet salarial atractiv
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-o echipa tanara, intr-o companie in plina expansiune
Companie internationala de investitie si dezvoltare imobiliara.