Office assistant

KLAES ROMANIA SRL

13-07-2006 | EXPIRA LA 19-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- gestioneaza, centralizeaza si arhiveaza documente
- preia si directioneaza apelurile telefonice si e-mail
- intocmeste rapoarte la solicitarea superiorului
- sarcini admninistrative si de secretariat
- verifica solduri si plati
- intretinere si actualizare baza de date
- mentine relatia cu diversi furnizori de servicii
- relatia cu banca, operare facturi si intocmire OP
- coordonarea si asigurarea necesarului de documente imprimate, carti de vizita, protocol;
- rezervari pentru calatorii (bilete de avion, cazare)
- rezolvarea cu seriozitate, eficienta si operativ a sarcinilor trasate de superior
- ajuta la traducerea în limba română a ultimelor update-uri.


CERINTE

Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- experienta in relatia cu clientii minim 6 luni
- flexibilitate, rezistenta la stres si capacitatea de adaptare la orice situatie
- capacitate de organizare si planificare
- bun cunoscator al limbii germane si a altei limbi de circulatie internationala
- cunostiinte temeinice de operare PC
Cunostiintele tehnice in domeniul constructiei ferestrelor cat si experienta in utilizarea soft-urilor de ultima generatie constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- posibilitatea de a va alatura unei echipe de experti cu renume mondial.
- un salariu conform sarcinilor atribuite
Mai multe informatii gasiti pe www.klaes.com.ro Puteti sa ne trimiteti intrebari, in romana sau germana, la adresa de e-mail: riovanut@klaes.com
Asteptam cu interes CV-urile dumneavoastra redactate in limba germana.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem lideri de piata in domeniul IT pentru constructia ferestrelor. Avem peste 130 de angajati in toata lumea. Datoritz constructiei modulare si a adaptabilitatii sale, Software-ul nostru reuseste rezolvarea celor mai complexe procese de la intocmirea ofertelor pana la comanda si controlul numeric al utilajelor din hala de productie.