Office Assistant

LMK - HR Consultants

24-06-2006 | EXPIRA LA 30-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Desfasoara activitati generale de secretariat, receptie si protocol.
Asigura interfata cu exteriorul firmei ¿ gestioneaza corespondenta interna si externa specifica (clienti, furnizori etc)
Gestioneaza de comun acord cu managementul agenda zilnica.
Gestioneaza baza de date cu contactele firmei.
Intocmeste si arhiveaza documente de contabilitate primara (facturi, contracte, etc)


CERINTE

Studii superioare (studenta sau absolventa).
Operare PC (MS Office) si echipamente de birou.
Cunostinte limba engleza.
Organizata, disciplinata, responsabila.
Abilitati de relationare si comunicare.
Atitudine proactiva in raport cu sarcinile.


BENEFICII OFERITE

Salariu 750 RON; negociabil ulterior in functie de aportul adus in activitatea companiei
Posibilitati de avansare in structura interna a companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider international in productia de materiale de constructii