Office Assistant

Dynamic Human Resources

19-01-2006 | EXPIRA LA 18-02-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Efectueaza anumite traduceri in special din limba engleza (inclusiv contracte)
- Intampina vizitatorii, le ofera informatii, anunta personalul firmei cu privire la sosirea acestora, indruma / insoteste vizitatorii
- Transmite personalului firmei mesajele in cazul in care nu este posibila preluarea legaturii telefonice
- Inregistreaza corepondenta firmei cu exteriorul in caietul de intrari / iesiri
- Asigura fluxul corespondentei
- Preia corespondenta externa, o sorteaza si o distribuie pe compartimente: contracte, publicatii, oferte etc.
- Preia si transmite faxuri
- Redacteaza documente pentru management
- Tine agenda managerilor


CERINTE

- studii medii
- experienta: min. 1 an
- responsabil, rabdator
- dinamic
- comunicativ
- usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- persoana organizata
- expresivitatea limbajului
- cunostinte PC: Word, Excel, Outlook, Internet Explorer
- cunostinte foarte bune de limba Engleza


BENEFICII OFERITE

- full time
- mediu de lucru occidental


DESCRIEREA FIRMEI

Dynamic HR este un furnizor de solutii profesioniste in domeniul resurselor umane, recrutand pentru companii de renume din Romania.

Recrutam pentru unii dintre clientii nostri persoane pentru pozitia de Office Assistant.