OFFICE ASSISTANT

VON

13-06-2007 | EXPIRA LA 13-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Deruleaza activitatile secretariale-raspuns e-mail, telefon, agenda intalniri;
-Asigura necesarul de consumabile;
- Raspunde de formarea arhivei si mentinerea ei;
- Cauta, selecteaza si prezinta informatiile pentru office equipment.
- Mentine relatia dintre Administratori si departamentul de marketing si vanzari;
- Intocmeste saptamanal situatia platilor, referitoare la cheluielile pentru birou;
- Este responsabila de platile cash si bancare;
-Compune formularul "bugetul necesar" saptamanal si il preda spre aprobare;
-Contribuie la intocmirea actelor pentru autorizatii, licente, etc;
- Contribuie la prelucrarea sau intocmirea actelor de contabilitate primara


CERINTE

- Utilizare foarte buna PC (Word, Excel, Outlook);
- Dinamism;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Flexibilitate si adaptabilitate la un mediu de lucru nou
- Personalitate deschisa, organizata, proactiva
- Cunostinte de contabilitate primara
- Limba engleza-nivel fluent.


BENEFICII OFERITE

Companie din domeniul alimentar, care doreste sa intre pe piata din Romania cu produsele sale.


DESCRIEREA FIRMEI

recrutare personal