Office Assistant

SGM Recrutare si selectie

08-06-2016 | EXPIRA LA 08-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Intocmeste rapoarte pentru directorul general sau dep. vanzari
- Ofera suport departamentului vanzari (gestionare contracte, licitatii)
- Organizeaza agenda Directorului General
- Monitorizeaza informatiile din presa ce prezinta interes pentru activitatea companiei (realizarea revistei presei)
- Organizeaza evenimente si activitati de protocol
- Organizeaza intalnirile de afaceri si deplasarile interne/externe ale colegilor
- Gestioneaza documentele primite si de expediat
- Organizeaza activitati administrative din sediu (office)
- Asigura back-up activitatilor colegilor din dept. Operational (in caz de urgente sau concedii de odihna)
- Asigura suport activitatilor privind Procedurile de Mediu


CERINTE

Studii superioare;
- Experiență într-o poziție similară constituie avantaj;
- Cunoștințe solide în utilizarea: Microsoft Office (Word, Excel, Ppt), Outlook, Internet; avantaj cunoștințe operare SAP;
- Cunoasterea limbii engleze (nivel avansat);
- Capacitate de organizare si atentie la detalii
- Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor
- Personalitate proactiva, atitudine pozitiva


BENEFICII OFERITE

- salariu atractiv
- asigurare medicala
- asigurare transport


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare