Office Assistant

NISSA

24-03-2014 | EXPIRA LA 23-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

* Preluarea si directionarea apelurilor si mesajelor telefonice;
* Preluarea, inregistrarea, directionarea si gestionarea corespondentei in limba romana si engleza;
* Efectuarea de traduceri de documente din limba romana in limba engleza si viceversa;
* Redactarea de documente, rapoarte, informari si comunicari generale;
* Inregistrarea si gestionarea diverselor documente interne ale companiei;
* Gestionarea si organizarea curselor auto interne;
* Indeplineste orice alte sarcini specifice pozitiei.


CERINTE

* Experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara;
* Studii superioare finalizate;
* Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
* Cunostinte limba franceza, italiana, spaniola sau germana – constituie avantaj;
* Cunostinte solide operare PC: Word, Excel, Power Point, Internet;
* Abilitati foarte bune de comunicare cu clientii interni si externi ai companiei;
* Abilitati foarte bune de organizare si planificare a timpului si sarcinilor;
* Capacitate de adaptare si invatare rapida;
* Capacitatea de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
* Atentie la detalii;
* Persoana responsabila, serioasa, corecta si dinamica;
* Persoana cu o prezenta impecabila si aspect profesional placut;
* Persoana care demonstreaza perseverenta, orientare spre sarcina, putere de concentrare, interes spre documentare si solutionarea problemelor, spirit practic, tact, amabilitate si incredere in sine.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania a luat nastere in anul 1993 si are ca obiect de activitate producerea si comercializarea propriilor colectii sub marca proprie.
NISSA inseamna in tot ce face creativitate, dinamism, deschidere, indrazneala, grija pentru detalii si frumos si nu in ultimul rand consecventa.
Colectiile NISSA se adreseaza: adolescentilor: casual si sport, si pentru persoane cu varste cuprinse intre 25-45 ani: casual, office si de seara.
Produsele sunt promovate atat in magazile proprii cat si in magazine agreate de noi.