Office assistant

CREDIT TEAM

11-03-2007 | EXPIRA LA 17-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul se subordeaza Directorului De Departament si nu are persoane in subordine.
- Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice, mesaje fax, e-mail;
- Gestionarea, inregistrarea, distribuirea si elaborarea corespondentei
- Actualizare baze date documente in/out
- Gestionarea bazei de date cu personalul aferent departamentului
- Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management
- Mentinerea relatiei cu personalul
Mentinerea relatiei cu Departamentul Resurse Umane in vederea gestionarii cardurilor, adeverintelor, angajarilor
- Asigurarea comunicarii intre management si personalul firmei;
- Asigurarea activitatii de secretariat si protocol a societatii (intampinarea partenerilor, clientilor, furnizorilor)
Arhivarea documentatiei;
- Asigurarea suportului administrativ pentru manageri si activitatea departamentului


CERINTE

- Studii medii absolvite
- Experienta pe o pozitie similara de min.1an
- Buna cunoastere a limbii Engleze/Franceze
- Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel), Outlook Express, Internet
- Abilitati : Capacitate de organizare, adaptare si relationare; atentie la detalii si orientata spre rezolvarea problemelor.
- Trasaturi de personalitate: deschisa, echilibrata, ordonata, dinamica, sociabila, gandire pozitiva


BENEFICII OFERITE

- Se ofera un pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra aflata in plin proces de extindere are ca obiect de activitate consultanta in domeniul creditelor bancare. Ne-am facut remarcati prin prestarea unor servicii de calitate orientate catre necesitatile clientilor. Ne diferentiaza promptitudinea si profesionalismul cu care venim in intampinarea nevoilor din ce in ce mai diversificate in domeniul serviciilor bancare. Succesul este partenerul nostru fidel. Asteptam sa te alaturi noua!