OFFICE ASSISTANT

Concept Hotels International

23-04-2013 | EXPIRA LA 25-04-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- tine agenda directorului general si a directorului de vanzari
- proceseaza corespondenta celor doi manageri, informeaza asupra prioritatilor si raspunde conform solicitarilor
- preia si redirectioneaza apelurile telefonice, fax-urile, corespondenta si asigura indosarierea documentelor;
- tine condica de prezenta si urmareste semnarea ei ;
- sprijina diverse activitati de protocol ale firmei ;
- urmareste necesarul lunar de produse de birotica, papetarie;
- coordoneaza si organizeaza activitatile administrative ;
- tine evidenta intrarilor si iesirilor de documente;
- pregatestedeplasarile de afaceri cand este necesar (rezervari bilete avion, hotel, etc);
- colaboreaza cu celelalte departamente in vederea solutionarii cerintelor clientilor.


CERINTE

- persoana dinamica si responsabila;
- organizatasi atenta la detalii;
- capacitate de prioritizare a sarcinilor ;
- prezenta placuta si sociabila;
- corectitudine, seriozitate, receptivitate;
- creativitate si spirit de initiativa;
- cunostinte solide de operare in Microsoft (Outlook, Word, Excel, Power Point).


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru competitiv
- Cursuri si Program de pregatire profesionala
- Posibilitati de promovare
- Pachet salarial atractiv + comision
- Bonusuri
- Telefon cu minute incluse


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o experienta de peste 10 ani ca principal furnizor pe piata din Romania, Concept Hotels ofera solutii complete destinate dotarii si echiparii hotelurilor, restaurantelor si centrelor de afaceri.
Compania noastra isi propune sa dezvolte pasiunea pentru ospitalitate alaturi de clientii sai, contribuind permanent la cresterea nivelului serviciilor hoteliere romanesti. Urmand standardele si tendintele europene ale partenerilor sai internationali, Concept Hotels propune solutii de ultima generatie in materie de cosmetice hoteliere, minibaruri, seifuri, incuietori, oglinzi cosmetice.