Office asistent

EXCON CONSULTANTA

15-06-2008 | EXPIRA LA 21-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI

• Comunica permanent cu toate departamentele companiei;
• Organizeaza activitatea si agenda;
• Redacteaza si claseaza corespondenta;
• Editeaza scrisori, diverse materiale;
• Realizeaza traduceri engleza-romana;
• Preia mesaje;
• Tehnoredacteaza si expedieaza corespondenta prin fax, posta, posta electronica etc;
• Administreaza – gestioneaza documentele;
• Asigura protocolul;
•Asigura organizarea evenimentelor din cadrul companiei ( intalniri, vizite ale clientilor,programe diverse, etc.);

Daca esti o persoana creativa, dornica sa se dezvolte personal si profesional, cu abilitati de comunicare si interumane, compania noastra iti ofera jobul potrivit !


CERINTE

EXCON CONSULTANTA (www.excon.ro), firma de resurse umane, recruteaza pentru clientii sai OFFICE ASISTENT, in urmatoarele conditii:
a). Pregatire: absolvent/a studii superioare (profilul umanist reprezinta un avantaj) sau studenti in ani terminali sau care urmeaza cursurile la distanta.
b). Abilitati si aptitudini necesare:
-Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit) ;
-Cunostinte foarte bune operare PC ;
- Adaptabilitate si flexibilitate in gandire ;
- Persoana serioasa, comunicativa, responsabila, entuziasta in ceea ce face, placuta si amabila;
- Persoana organizata si meticuloasa in desfasurarea activitatilor;
- Tinuta business.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv cu posibilitati de renegociere dupa 3 luni.


DESCRIEREA FIRMEI

EXCON CONSULTANTA S.R.L. isi desfasoara activitatea in domeniul resurselor umane, avand ca obiect principal de activitate selectia si plasarea fortei de munca, cu cele doua segmente ale sale: servicii de informare si consiliere, respectiv servicii de mediere a muncii pe piata interna.
Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA a aparut din dorinta de a contribui la intalnirea cererii cu oferta de munca, prin folosirea unui ansamblu de metode si tehnici moderne de selectie a personalului, adaptate la tendintele existente pe piata muncii din Romania.
Operator de date personale inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sub nr. 3151.
Firma este acreditata de Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Bucuresti, conform prevederilor Legii nr.76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca si Hotararii de Guvern nr.277/2002 privind aprobarea Criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca.
Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii nostri sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.
Serviciile noastre se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari) si au ca scop identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, conform principiului .