Job expirat
1. Emite facturi pentru serviciile prestate catre clienti (in cazul in care are cunostintele necesare);
2. Completeaza si raspunde pentru inregistrarea corecta a datelor in registrul de casa (in cazul in care are cunostintele necesare);
3. Raspunde la telefon, preia mesaje, ofera relatii despre serviciile pe care le oferim clientilor, scaneaza documentele primite de la clienti;
4. Raspunde de arhivarea documentelor in suport electronic si pe hartie;
5. Identifica si stabileste intalniri cu potentialii clienti; follow-up dupa intalniri.
6. Poate primi sarcini legate de activitatea de marketing;
Educa¿ie ¿i experien¿¿
1. Studii medii finalizate sau superioare finalizate,
2. Experienta 1-2 ani intr-o pozitie similara constituie un avantaj sau experienta in departament de relatii cu clientii/ vanzari, delegat notarial sau al unui avocat, sau in companie cu urmatoarele domenii de activitaete: imobiliar, constructii, arhitectura, cadastru;
Abilit¿¿i profesionale
1. Abilitati de lucru pe calculator;
2. Carnet auto categoria B constituie un plus;
3. Cunostinte despre modul de lucru al institutiilor publice constituie un plus;
4. Cunostinte despre echipamentele cu care lucreaza;
Impactul personal
1. Persoana dinamica, energica cu conditie fizica buna care sa se adapteze usor cu munca de teren ( munca de teren 60 -70%
)
2. Acuratete, grija, simt practic si responsabilitate;
3. Capacitate de a lucra independent si de a-si organiza singur programul de lucru;
4. Capacitatea de a intelege nevoile clientului;
5. Capacitatea de a se face inteles;
6. Persoana deschisa, careia ii plac oamenii, rabdatoare, calma.
7. Capacitatea de a reusi; orientare catre scopuri.
1000 lei cu contract de munca, bonuri de masa + comision din vanzari.