10-05-2008 | EXPIRA LA 09-06-2008
Job expirat
- Asigurarea RECEPTIEI companiei (linii telefonice, fax, copiatoare, e-mail);
- Mentinerea la zi a bazei de date a companiei;
- Efectuarea operatiunilor necesare unei comunicari externe fluente;
- Preluarea, distribuirea si urmarirea mesajelor pentru angajatii companiei;
- Clasarea si distributia corespondentei;
- Gestionarea intrarilor si iesirilor de documente oficiale;
- Lansarea, relansarea, urmarirea si trimiterea comenzilor catre furnizorii de consumabile si birotica;
- Organizarea documentelor de proiect primite de la Project Managers, precum si documentele receptiei;
- Participarea la logistica proiectelor de consultanta;
- Primirea vizitatorilor companiei.
- Studii FINALIZATE (medii sau superioare);
- Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Bune abilitati de operare PC(Word, Excel, Outlook Express, Internet Explorer);
- Bune cunostinte de limba Engleza si/sau Franceza.
- pachet salarial atractiv;
- posibilitati de dezvoltare in cadrul unei echipe de profesionisti.
Consultanta in domeniul resurselor umane si management
Recrutam in acest moment un nou coleg care sa ocupe pozitia de Office Administrator.