OFFICE ADMINISTRATOR (Receptionist & Asistent Proiecte)!!!

Pluri Consultants

10-05-2008 | EXPIRA LA 09-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea RECEPTIEI companiei (linii telefonice, fax, copiatoare, e-mail);
- Mentinerea la zi a bazei de date a companiei;
- Efectuarea operatiunilor necesare unei comunicari externe fluente;
- Preluarea, distribuirea si urmarirea mesajelor pentru angajatii companiei;
- Clasarea si distributia corespondentei;
- Gestionarea intrarilor si iesirilor de documente oficiale;
- Lansarea, relansarea, urmarirea si trimiterea comenzilor catre furnizorii de consumabile si birotica;
- Organizarea documentelor de proiect primite de la Project Managers, precum si documentele receptiei;
- Participarea la logistica proiectelor de consultanta;
- Primirea vizitatorilor companiei.


CERINTE

- Studii FINALIZATE (medii sau superioare);
- Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Bune abilitati de operare PC(Word, Excel, Outlook Express, Internet Explorer);
- Bune cunostinte de limba Engleza si/sau Franceza.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv;
- posibilitati de dezvoltare in cadrul unei echipe de profesionisti.


DESCRIEREA FIRMEI

Consultanta in domeniul resurselor umane si management

Recrutam in acest moment un nou coleg care sa ocupe pozitia de Office Administrator.