NAVISION CONSULTANT

FLANCO INTERNATIONAL

26-03-2011 | EXPIRA LA 26-03-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul Navision Consultant este creat in organigrama departamentului IT, iar principalele responsabilitati ale candidatului care va ocupa acest post sunt:
• Analiza nevoilor si dezvoltarea proiectelor interne cu keyuserii
• Redactarea si transmiterea specificatiilor functionale catre dezvoltatori externi
• Colaborarea si negocierea termenelor proiectelor cu dezvoltatorii externi
• Validarea functionalitatilor dezvoltate si implementarea lor impreuna cu keyuserii
• Suport magazine si la sediu (rezolvarea problemelor legate de functionnarea sistemului ERP Navision : extrageri de date, rapoarte noi, functionalitati etc.)


CERINTE

Candidatul de succes in postul de Navision Consultant este capabil sa lucreze la un nivel inalt de calitate, consistent, fara erori. Desi urmarim un candidat mai degraba orientat catre sarcina, acesta trebuie sa aiba abilitati de comunicare puternic dezvoltate intrucat va lucra ca si suport pentru departamentele sediului central. Postul acesta presupune o atentie peste medie acordata detaliilor, o preocupare pentru corectitudinea lucrarilor si un angajament puternic fata de finalizarea sarcinilor la termen.
Conditii eliminatorii le reprezinta experienta dovedita si relevanta de minim 3 ani intr-un post similar, studii superioare tehnice sau economice, traininguri Microsoft.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie care activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comercializarea de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind unul dintre cei mai importanți jucători de pe această piaţă. În acest moment, avem un lanț de 70 de magazine, în cele mai importante regiuni comerciale ale țării, 8 dintre acestea fiind în București.

Povestea noastră este o poveste de succes pentru că, de-a lungul activității, am reușit să lansăm numeroase tendințe în piață și să ne menținem ca un brand care generează încredere consumatorilor. Magazinele noastre oferă o experiență de shopping unică, datorată varietății de produse disponibile la raft, dar şi serviciilor pre- și post-vânzare. Oferim clienților noștri servicii de înaltă calitate, punând la dispoziția acestora asistență specializată de vânzări, cele mai avantajoase soluții de creditare, carduri de fidelitate, precum și serviciii de tipul livrare gratuită la domiciliu, returul produsului în 31 de zile, servicii de instalare, mentenanță și service.

Astfel, ne focusăm pe un retail bazat pe un pachet complex de soluţii, care adaugă valoare experienţei de cumpărare, politica noastră de dezvoltare fiind în concordanţă cu cele mai noi trenduri la nivel internaţional, în domeniul retailului.

În 2010, în codițiile economice dificile, am pus în practică un plan complex de eficientizare a activității prin reorganizarea operațională și creșterea serviciilor către clienți, care a dus la recuperarea cotei de piață din ianuarie 2009. Am reușit să scădem cu 63% costurile, am renegociat contractele de servicii și am optimizat rețeaua de magazine, în timp ce am continuat să ne concentrăm pe a vă oferi cele mai bune prețuri precum și servicii de cea mai înaltă calitate.
Cu sediul central în București, compania noastră are aproximativ 500 de angajați în întreaga țară.