NATIONAL KEY ACCOUNT MANAGER (TELECOM)

QUALIA

16-04-2007 | EXPIRA LA 22-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

QUALIA recruteaza NATIONAL KEY ACCOUNT MANAGER pentru clientul sau - companie internationala din domeniul IT&C.

Responsabilitati:
- Elaboreaz¿ strategia anual¿ de dezvoltare a departamentului vanzari/management post-vanzare conturi strategice B2B si pregateste bugetul operational al departamentului;
- Elaboreaz¿ planul de afaceri a activit¿tii pe care o coordoneaz¿ si se implic¿ în realizarea si respectarea bugetului aferent;
- Analizeaza si controleaza cheltuielile departamentului conform cerintelor bugetului;
- Stabileste obiective de grup si individuale pentru angajatii din subordonare, precum si resursele necesare si mijloacele principale pentru realizarea lor;
- Particip¿ activ la luarea si implementarea deciziilor de management la nivel national pentru departamentul vanzari conturi strategice B2B;
- Organizeaza, urmareste si verifica implementarea planurilor strategice de vanzari pentru a atinge obiectivele cheie ale firmei;
- Face previziuni privind vanzarile si stabileste criterii de performanta pentru fiecare sistem/regiune;
- Coordoneaza desfasurarea de studii privind cota de piata a companiei si propune noi cai de crestere a acesteia;
- Pregateste rapoarte periodice de vanzari in functie de diferite criterii (volum, potential si posibile arii de extindere etc);
- Coordoneaza si controleaza activitatea subordonatilor
- Organizeaza periodic intalniri si sedinte de pregatire, furnizand training de specialitate subordonatilor;
- Identific¿ modalit¿ti de motivare a angajatilor si le aplic¿ în mod constant;
- Ofer¿ feedback constant membrilor echipei cu privire la performanta lor.


CERINTE

- Experienta manageriala minim 5 ani -abilitati de coordonare, organizare, dezvoltare personal;
- Experienta in domeniul vanzarilor de minim 7 ani in cordonarea activitatilor de vanzari/management post-vanzare conturi strategice B2B;
- Cunostinte foarte bune, inclusiv tehnice, legate de industria de comunicatii electronice;
- Cunostinte foarte bune de management general;
- Cunostinte excelente atat de strategii de vanzari/management post vanzari, cat si de managementul echipelor de vanzari;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
- Cunostinte foarte bune de lucru cu calculatorul;
- Gândire strategic¿;
- Abilit¿ti excelente de lider;
- Abilit¿ti de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gândire pozitiv¿;
- Interes pentru maxima satisfactie a clientilor interni si externi.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial foarte atractiv;
- Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Qualia este o companie de resurse umane cu capital romanesc, orientata catre o continua dezvoltare.
Oferim servicii de calitate in sfera resurselor umane atat pentru companii cat si pentru candidati.