MERCHANDISER - sisteme de navigatie

Arobs Transilvania Software

05-03-2010 | EXPIRA LA 11-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentine o relatie buna cu reprezentantii magazinelor partenere;
- Promoveaza o imagine buna a companiei si a produselor (sisteme de navigatie);
- Asigura mercantizarea la cele mai bune standarde a marfii din magazinele partenere (rotatia stocului, aranjarea marfii in raft etc);
- Consiliaza potentialii clienti (cu privire la specificatiile tehnice) in vederea cresterii numarului de comenzi si dezvoltarea vanzarilor;
- Viziteaza cu regularitate toti clientii din aria de activitate conform rutelor stabilite;
- Se asigura de dimensionarea corecta a stocurilor si semnalizeaza situatiile de lipsa de stoc.


CERINTE

- Experienta anterioara in merchandising si/sau vanzare produse electronice;
- Carnet de conducere categoria B; disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti;
- Atentie la detalii, spirit de observatie;
- Spirit organizatoric, initiativa si perseverenta;
- Excelente abilitati de comunicare si de vanzare.


BENEFICII OFERITE

- Posibilitati de promovare in functie de performante;
- Pachet salarial motivant;
- Oportunitatea de a va construi cariera intr-o companie cu o prezenta activa pe piata interna si externa a solutiilor software;
- Traininguri de specialitate periodice;
- Lucrul alaturi de o echipa de profesionisti.


DESCRIEREA FIRMEI

AROBS Transilvania Software activeaza in domeniul dezvoltarii solutiilor IT atat pentru piata romaneasca cat si pentru cea externa din 1998, avand sediul central la Cluj-Napoca si filiala in Bucuresti.
Echipa AROBS este formata din peste 80 de profesionisti si se preconizeaza o crestere a numarului acestora la 100 pana la sfarsitul anului 2006. Nucleul echipei este alcatuit din specialisti cu un grad ridicat de calificare si experienta in lucrul cu cele mai noi tehnologii: .Net, Java (J2EE), C#, C++.
Intrand in echipa AROBS veti intalni colegi dispusi sa va impartaseasca din experienta si cunostintele lor sa va ajute sa cresteti din punct de vedere profesional.
AROBS este o firma dinamica cu o crestere de 40% in ultimul an, care ofera tuturor celor care s-au alaturat echipei un mediu de lucru placut, o atmosfera calda si colegiala si proiecte challenging de mare anvergura, cu o continuitate asigurata.
In AROBS calitatea, initiativele si creativitatea sunt incurajate. Fiecarui membru al echipei AROBS i se ofera posibilitatea si sprijinul de a se dezvolta profesional atat prin trainigurile si certificarile oferite si suportate integral de firma cat si prin alte tipuri de specializari. Performerilor le sunt recunoscute meritele si sunt recompensati pe masura conform politicii companiei privind ratele de bonusare si pachetele salariale personalizate.
AROBS ofera sanse reale de avansare si orice persoana poate evolua in functie de performante de la o pozitie de incepator la o pozitie de senior in decurs de 12 luni, in functie de capabilitati si rezultate.
AROBS este business partner IBM si partener certificat Microsoft, membru ARIES- Asociatia Romana pentru Industria Electronica si Software si ANIS- Asociatia Patronala a Industriei de Software si Servicii.