Job expirat
-
Participa la realizarea business planului si strategiei de mk la nivel de grup;
Elaboreaza si urmareste bugetul de marketing specific fiecarei divizii
Asigura suport la elaborarea strategiei precum si la luarea deciziilor operationale;
Pune in forma si asigura suport la prezentarea produselor/serviciilor pentru clienti;
Organizeaza evenimente, si seminarii specifice fiecarei divizii in parte;
Elaboreaza, propune spre aprobare, pregateste si coordoneaza campanii promotionale (ex: direct mailing, promotii, activitati de publicitate si prezentari) specifice fiecarei divizii si participa la elaborarea si implementarea campaniilor promotionale la nivel de Grup;
Intocmeste si updateaza baza de date cu clientii diviziei de care raspunde si contribuie la intocmirea si updatarea bazei de date comune la nivel de Grup;
Analizeaza si prezinta Directorului de marketing si Directorului de divizie rezultatele fiecarei campanii lansate;
Realizeaza si coordoneaza productia materialele promotionale, cataloage, machete, etc (lay-out, printing) pe baza datelor primite de la specialistii din cadrul diviziei;
Coordoneaza lucrul cu agentiile de publicitate;
Intocmeste periodic analize de piata (potential, trend, concurenta, preturi) folosindu-se de rezultatele cercetarilor de birou precum si a suportului specialistilor si echipei de vanzari din cadrul diviziei
Elaboreaza materialele de comunicare interna/externa referitoare la schimbarile survenite, produse/servicii noii
Elaboreaza, coordoneaza si prezinta diverse studii de piata sau coordoneaza lucrul cu agentiile specifice;
Face vizite la clienti (singur sau impreuna cu forta de vanzari) si propune planuri si masuri de imbunatatire a relatiilor cu acestia;
Participa la elaborarea planului de marketing la nivel de grup precum si la elaborarea si coordonarea materialelor si campaniilor promotionale la nivel de Grup;
Plecand de la procesarea semintelor oleaginoase pentru ulei, depozitarea si comertul cu cereale si oleaginoase, Agricover si-a extins afacerile in domeniul agribusiness-ului, facand legatura intre marii procesatori si fermieri, si oferind siguranta ambelor parti.
Din anul 2000, de cand compania a luat fiinta in urma fuziunii dintre S.C. Comcereal Buzau S.A. si S.C. Ulvex S.A. Buzau, Agricover a continuat sa isi diversifice produsele si serviciile in domeniul agricol, consolidandu-si de-a lungul timpului relatiile de parteneriat cu fermierii.
In 2007, Agricover vinde Divizia de Uleiuri, dedicandu-se in totalitate agribusiness-ului, domeniu care prezinta un potential ridicat, avand in vedere mediul favorabil dezvoltarii agriculturii in contextul general al cresterii economice si al integrarii in UE.