MARKETING MANAGER

ABC Human Capital

31-10-2008 | EXPIRA LA 06-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este lider pe piata importului si distributiei de produse alimentare. Cu o experienta de peste 15 ani pe piata de profil, compania tinde sa isi intareasca pozitia pe care o detine pe pe piata distributiei de produse congelate si refrigerate, extinzandu-si totodata business-ul si catre alte arii de activitate.

RESPONSABILITATI

• Elaboreaza si implementeaza strategia si politicile de marketing ale companiei
• Elaboreaza si deruleaza planul anul de marketing
• Initiaza actiuni in vederea promovarii imaginii companiei, pregateste materiale promotiale si initiaza si deruleaza activitati de reclama si publicitate
• Intocmeste, impreuna cu echipa proprie, calendarul de evenimente
• Monitorizeaza si evalueaza campaniile de marketing
• Identifica si analizeaza oportunitatile de piata
• Concepe planuri si instrumente de cercetare de piata, centralizeaza si prelucreaza datele, elaboreaza concluzii
• Creeaza strategii si politici de fidelizare a clientilor si coordoneaza implementarea acestora
• Elaboreaza bugetul de marketing si urmareste incadrarea in cheltuielile bugetate
• Elaboreaza calcule si studii de prognoza in domeniul vanzarii produselor
• Propune si respecta incadrarea activitatilor de marketing in bugetul aprobat.


CERINTE

• Studii superioare, specializare in domeniul marketing-ului (facultate sau master, alte cursuri postuniversitare de specializare)
• Experienta in domeniu: experienta anterioara in marketing in domeniul FMCG min. 5 ani
• Experienta pe post: experienta anterioara intr-un post de middle (Brand/Category Manager) /top management (Manager/Director Marketing) - min. 3 ani
• Experienta in initierea, coordonarea si evaluarea campaniilor ATL si BTL
• Cunostinte si experienta previzionare si urmarire bugete pe categorii si grupe de produse
• Experienta anterioara in domeniul vanzarilor – constituie avantaj
• Experienta in comunicarea cu Oficiul pentru protectia consumatorului si Oficiul Concurentei – constituie avantaj
• Experienta in lansare game noi produse – constituie de asemenea un avantaj
• Capacitate de planificare si analiza, de sistematizare, control si prevedere a activitatii de marketing
• Limba engleza – nivel avansat
• Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor concrete, a studiilor de marketing
• Persoana dinamica, energica, implicata, creativa, entuziasta
• Excelente abilitati de comunicare si orientare catre rezultate.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.