Marketing Manager

DIMA CONSULTING GROUP

23-03-2006 | EXPIRA LA 24-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Identificarea, dezvoltarea si evaluarea strategiei de marketing, bazata pe cunoasterea obiectivelor, caracteristicile pietei, factorii de cost s.a
- Dezvoltarea strategiilor de pret,
- Formularea si coordonarea activitatilor de marketing si a politicilor de promovare, in colaborare cu agentiile de advertising,
- Negocierea contractelor cu distribuitorii, dezvoltarea si evaluarea retelei de distributie, dezvoltarea altor strategii de distributie,
- Utilizarea datelor furnizate de Departamentul de vanzari pentru a se asigura de profitabilitatea produselor, analiza dezvoltarilor businessului si monitorizarea tendintelor pietei,
- Evaluarea aspectelor financiare legate de dezvoltarea produsului cum ar fi bugete, costuri, programe de cerecetare si dezvoltare,
- Coordonarea activitatii de selectie, training si evaluare a angajatilor din cadrul departamentului s.a.


CERINTE

- experienta min 4 ani in domeniul marketingului, min 2 ani intr-un post de coordonare,
- studii superioare economice / marketing constituie avantaj, cursuri de perfectionare in domeniul marketing;
- cunostinte foarte bune de operare PC: pachetul Office, navigare Internet, eventual un program de grafica computerizata;
- cunostinte limba engleza - nivel conversational;
- permis categ. B;
- domiciliul stabil in Bucuresti.


BENEFICII OFERITE

- experienta min 4 ani in domeniul marketingului, min 2 ani intr-un post de coordonare,
- studii superioare economice / marketing constituie avantaj, cursuri de perfectionare in domeniul marketing;
- cunostinte foarte bune de operare PC: pachetul Office, navigare Internet, eventual un program de grafica computerizata;
- cunostinte limba engleza - nivel conversational;
- permis categ. B;
- domiciliul stabil in Bucuresti.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promtitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.