Marketing Director

UTI Grup

27-07-2011 | EXPIRA LA 26-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Intocmeste, propune spre aprobare si implementeaza strategia de marketing a grupului de companii UTI, aliniata cu strategia grupului
2. Creeaza proceduri si reglementari de lucru in domeniul marketingului, impreuna cu Directia Comunicare Corporatista
3. Coordoneaza activitatile de marketing din cadrul Unitatilor de Business, sau in cadrul zonelor geografice. Monitorizeaza conformitatea si performanta activitatilor de marketing
4. Dezvolta planurile de marketing ale produselor, in colaborare cu directorii de vanzari si managerii de produs din companiile UTI
5. Creeaza profile ale clientilor publici si privati si dezvolta strategii de retentie a clientilor
6. Realizeaza cercetari ale conditiilor pietei locale, nationale sau internationale (CEE, Midlle East, Ex-Sovietic) pentru a determina potentialul de vanzare a serviciilor/solutiilor UTI. Intocmeste analize de piata
7. Identifica competitorii majori, potentialii clienti, trenduri si oportunitatile de dezvoltare
8. Gestioneaza relatii cu agentii de cercetare a pietei si cu agentii de publicitate
9. Colaboreaza cu Directia de Comunicare Corporatista pentru protejarea si consolidarea imaginii grupului
10. Construieste si dezvolta credibilitate, dezvoltare proactiva si coordonata, a reputatiei si increderii UTI ca partener de afaceri
11. Ofera suport si consultanta directorilor companiilor, directorilor de vanzari si managerilor de produs pentru zona de marketing


CERINTE

1. Absolvent de studii superioare: Marketing, Comunicare, Economie. MBA constituie un avantaj
2. Intre 5 si 10 ani de experienta manageriala in marketing sau dezvoltare afaceri in medii organizationale complexe. Performanta demonstrata in roluri similare
3. Foarte buna cunoastere a pietei de B2B si B2Gov din Romania
4. Cunoasterea pietelor B2B si B2Gov din CEE, Middle East si spatiul Ex-Sovietic constituie un avantaj
5. Capacitate de adaptare si integrare rapida a conceptelor, structurilor si relatiilor specifice unei corporatii antreprenoriale
6. Cunoasterea si intelegerea afacerii si a obiectivelor de business ale organizatiei
7. Personalitate: amabilitate, constiinciozitate, autonomie si stabilitate emotionala, creativitate, spirit antreprenorial puternic, excelente abilitati de comunicare si relationare
8. Standard ridicat de internalizare a valorilor etice, integritate, loialitate si conduita profesionala
9. Cunostinte avansate de limba engleza si a inca unei limbi de circulatie internationala


DESCRIEREA FIRMEI

UTI SYSTEMS este un integrator de sisteme care furnizeaza solutii complete pentru sisteme de securitate, tehnologia informatiei si comunicatii, inginerie civila, folosind tehnologii si echipamente fabricate de producatori de renume, ca si aplicatii software dedicate.

Divizia Sisteme de Securitate cuprinde departamente ale caror competenta acopera o gama larga de servicii in domeniile ingineriei si a integrarii de sisteme complexe de securitate, cercetarii si dezvoltarii de produse hardware si software, ca si al managementului de proiecte si consultantei.

Misiunea Diviziei Sisteme de Securitate

- De a consolida pozitia UTI pe piata sistemelor de securitate complexe
- De a deveni leader pe piata sistemelor electronice de aparare si senzorilor
- De a oferi solutii globale pentru securitatea clientilor

Locul pe piata:
UTI SYSTEMS, prin Divizia Sisteme si Servicii de Securitate este lider in domeniul sistemelor integrate de securitate complexe.

Personal: UTI Sisteme de Securitate are in prezent un nr. de 1200 salariati