Marketing Coordinator

Georgia Management

25-10-2011 | EXPIRA LA 24-11-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Crearea, dezvoltarea si verificarea implementarii campaniilor de marketing & comunicare;
Elaboreaza si implementeaza planul de comunicare externa, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, comunicate, interviuri);
Defineste, planifica si monitorizeaza bugetul de marketing, precum si alocarea bugetului necesar implementarii fiecarei actiuni specifice de marketing;
Participa activ la elaborarea si implementarea politicilor de vanzare (stabilirea promotiilor si discount-urilor);
Negociaza cu partenerii strategii comune de promovare servicii si imagine, conform bugete marketing alocate;
Creste notorietatea brandurilor in anumite zone de interes;
Elaborarea, coordonarea, supervizarea si controlul activitatilor derulate cu agentiile (strategia de promovare +creatie +media);
Initiaza si coordoneaza analiza periodica mediului de piata si a concurentei (cote de piata, evolutie/dinamica a pietei, principalii competitori);
Proiecteaza noi strategii si programe de atragere a unor noi segmente de piata;
Promoveaza si testeaza vanzarea unor produse noi, organizeaza campanii de promovare in toate agentiile;
Motiveaza si inspira echipa in vederea atingerii obiectivelor propuse; evalueaza performantele acesteia, atat individual cat si colectiv si propune un plan de dezvoltare a membrilor echipei.
Monitorizare concurenta;
Cunoasterea si informarea constanta asupra evolutiei domeniului in care activeaza compania;
Identifica potentiali clienti si initiaza colaborari;
Urmareste realizarea obiectivelor si indeplinirea indicatorilor stabiliti.


CERINTE

Studii superioare de specialitate (Marketing, Comunicare, Relatii Publice);
Limba engleza nivel mediu/avansat;Experienta in domeniu minim 2 ani
Cunoasterea avansata a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express);
Capacitate de analiza si sinteza;
Excelente capacitati de comunicare verbala si scrisa;
Atentie la detalii;
Capacitati organizatorice;
Persoana dinamica, cu aptitudini de lider;
Bune abilitati de comunicare si de negociere


BENEFICII OFERITE

Venit net fix lunar – 2.000 ron
Telefon mobil
Laptop


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.