Job expirat
Develops and actively drives the market research plan/ strategy for assigned brands
Coordinates qualitative and quantitative market research for assigned brands
Conceives, applies and follows-up the standard instruments (Call Quality&SFE surveys) for monitoring and implementing marketing campaigns
Optimises datasource usage according to clients needs and providing ongoing and ad-hoc reports.
University degree
MS Office
Advanced English
The position reports to the Commercial Analysis & Market Insight Manager
GlaxoSmithKline ? o companie de renume in intreaga lume, liderul pietei romanesti de medicamente
Misiunea noastra in lume este imbunatatirea calitatii vietii oamenilor, oferindu-le posibilitatea sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult.
In Romania detinem un portofoliu de produse complex si inovator, care cuprinde peste 140 de marci de medicamente. Principala achizi?ie a companiei a fost grupul Europharm, investitia ?n ?ara noastr? din 1998 p?n? ?n prezent impun?nd GlaxoSmithKline ca investitorul cel mai important din acest domeniu.
Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica si de succes, participand prin munca ta la imbunatatirea calitatii vietii oamenilor, atunci alatura-te echipei noastre.
Mai multe informatii despre companie puteti afla de pe site-ul www.gsk.ro.