Manager Tehnologia Informatiei

Sc Domo Retail SA

16-12-2006 | EXPIRA LA 22-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza activitatile IT locale ( Software, Hardware, Comunicatii etc.) pentru a asigura eficienta maxima a afacerii.
- Conduce planificarea, implementarea si operarea sistemelor informatice si de comunicatii pentru a permite cresterea volumului, profitului si returnarea investitiilor afacerii in relatia cu firma outsourced.
- Trebuie sa fie responsabil, alaturi de ceilalti sefi de departamente de designul unei arhitecturi informationale de inalta performanta, de cost redus si de o siguranta mare a datelor ce asigura un flux de informatii standardizat.
- Strategia deriva din strategia de afacere si are ca scop central contributia la atingerea obiectivelor afacerii.
- Se va concentra pr managementul datelor si proceselor, managementul aplicatiilor si managementul infrastructurii IT. Securitatea informatiilor este parte integranta din toate cele trei arii.
- Sa identifice oportunitatile afacerii unde tehnologia informatiei poate adauga un avantaj competitiv
- Sa stabileasca si sa urmeze un plan strategic pre-agreat in concordanta cu planul afacerii si conform directiei strategice a Domo
- Defineste si asigura implementarea politicilor IT de securitate a informatiei, implementarea planurilor IT
- Sa controleze nivelul cheltuielilor investitionale si operationale, prin bugetare si planificare.
- Stabileste si monitorizeaza indicatori de performanta ( KBI) pentru masurarea calitatii suportul IT acordat utilizatorilor.


CERINTE

- Conducerea proiectelor IT
- Integrarea sistemelor
- Limbaje de programare
- Managementul proceselor
- Management financiar
- Arhitectura si managementul sistemelor de calcul
- Sisteme de operare ( Windows, OS/400)
- Aplicatii Office (Notes, MS Office)
- Suport pentru programele de aplicatii
- Cunostinte de standarde IS si proceduri


BENEFICII OFERITE

Se ofera pachet competitiv


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem conform datelor statistice, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.
In cifre Domo insemna: o retea nationala formata din 110 magazine, a caror suprafata depaseste 35000 de metri patrati; mai bine de 1000 de angajati; o cifra de afaceri de 101 milioane de euro in 2004, iar pentru anul 2005, fiind prevazuta o cifra de afaceri de peste 130 milioane de euro.
In filozofie, Domo inseamna mai mult decat atat: inseamna ambitia de a deveni autoritatea in electronice si electrocasnice; inseamna ca ne dorim a in viitor sa gasim in orice camin din Romania macar un echipament cumparat de la Domo; inseamna ca avem un set de valori pe care un le-am incalcat niciodata ¿ respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea. Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de afaceri, iar clientii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor, si sa ne prefere pentru prospetimea magazinelor noastre, pentru gamele de produse, pentru serviciile si solutiile noastre de finantare, pentru straduinta noastra de a le face memorabila orice experienta de cumparare. Sa fim solutia la indemana, avantajoasa si placuta.
Ca sa razbati intr-o piata tot mai aglomerata si mai competitiva e nevoie de o abordare proaspata, speciala, interactiva. De aceea, ne-am redefinit identitatea si modelul de business. Ne-am reproiectat aspiratiile, am regandit sistemul de relationare cu clientii si partenerii nostri. Si, nu in ultimul rand, ne-am redefinit imaginea.
Ne pregatim in fiecare zi sa oferim clientilor nostri o experienta de cumparare moderna, memorabila, de neinlocuit si vrem ca intr-un timp relativ scurt, clientii nostri sa se simta acasa in magazinele noastre. Asa cum se simt si produsele pe care le vindem. Pentru ca Domo inseamna bucuria caminului. Domo creeaza confortul plin de energie, personalitatea, inspiratia si caldura unui camin in care iti doresti sa te intorci in fiecare zi.
E simplu: Domo. Pentru acasa.