Manager Spital Privat

DIMA CONSULTING GROUP

01-10-2012 | EXPIRA LA 31-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordonează şi răspunde de elaborarea la termen a propunerilor privind planul de dezvoltare al spitalului, planul anual de servicii medicale, planul anual de achiziţii publice;

- aproba si monitorizeaza bugetul de venituri si cheltuieli al spitalului;

- aproba formarea si utilizarea fondului de dezvoltare al spitalului;

- aproba planul anual de furnizare de servicii medicale, elaborat de comitetul director;

- monitorizează calitatea serviciilor medicale oferite de spital, inclusiv prin evaluarea satisfacţiei pacienţilor şi elaborează, împreună cu şefii de secţii, propuneri de îmbunătăţire a activităţii medicale;

- monitorizează procesul de implementare a protocoalelor şi ghidurilor de practică medicală la nivelul întregului spital;

- face propuneri privind structura organizatorica, reorganizarea si functionarea eficienta a spitalului;

- coordonează implementarea programelor de sănătate la nivelul spitalului;

- întocmeşte planul de formare şi perfecţionare a personalului medical.


CERINTE

- Experienta pe un post similar minim 3 ani;

- Cunostintele medicale si experienta in acest domeniu reprezinta un avantaj;

- Cunoştinţe foarte bune în domenii corelate cu poziţia de director general: fiscalitate si contabilitate, resurse umane, legislaţie, marketing;

- Abilitati manageriale dezvoltate;

- Spirit organizatoric;

- Rezistenta mare la stres;

- Studii superioare;

- Absolvire Curs de formare in management spitalicesc.


BENEFICII OFERITE

* CLIENTUL NOSTRU ESTE UN CUNOSCUT SI MODERN SPITAL PRIVAT DIN BRASOV


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.