MANAGER SHOWROOM IASI

eMAG.ro

31-07-2008 | EXPIRA LA 06-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- managementul general al showroom-ului (reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale, merchandising- cu respectarea specificatiilor primite de la product manageri si a specificatiilor de marketing; inventar)
- mentinerea unui standard ridicat pentru serviciile oferite clientilor, pentru imaginea showroom-ului si solutioneaza eventuale probleme care apar;
- planificarea resurselor (necesar de personal, programul de lucru);
- team management (distributia sarcinilor, motivare, evaluare, control);
- selectie si recrutare impreuna cu departamentul de Resurse umane pentru posturile din subordine.


CERINTE

- minim 3 ani experienta pe un post similar;
- studii superioare;
- limba engleza;
- Office - nivel avansat (word, excel);
- experienta in vanzari.
Abilitati:
- foarte bune abilitati de comunicare;
- abilitati de people management;
- gandire divergenta;
- foarte bune capacitati de organizare;
- orientare spre identificarea de solutii;
- usurinta in luarea deciziilor.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei sase ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. Anul acesta, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.